FAQ

Pytania i odpowiedzi

 

 

Tutaj będą pojawiać się odpowiedzi na pytania zadawane nam najczęściej, a także różne informacje związane z naszym studiem, które mogą Cię zainteresować.

 

Spróbuj samodzielnie znaleźć to czego szukasz. Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi, prosimy o kontakt.

 

 

Czy pod studiem jest parking?
Tak, pod studiem bez problemu znajdziesz wolne miejsca parkingowe. Mamy do dyspozycji trzy duże parkingi wokół budynku. Parking jest płatny 3zł/h (pierwsza godzina gratis). Jest też opcja darmowa, opisana w zakładce "JAK DOJECHAĆ".
Czy jest winda?
Tak, w budynku jest winda, do której spokojnie zmieści się kilka osób i bagaży. Można podjechać pod tylne wejście do budynku bezpośrednio przy windzie. Jeśli masz ze sobą dużo rzeczy – daj nam znać, pokierujemy Cię, żeby wszystko przebiegło szybko i sprawnie.
Czy mogę obejrzeć studio przed wynajmem?
Oczywiście, że tak. Prosimy jedynie o wcześniejszy kontakt celem umówienia spotkania.
Czy na miejscu jest ktoś, kto otworzy studio i pomoże rozstawić sprzęt?
Tak, w studiu zawsze jest osoba, która pokaże Ci studio i rozstawi sprzęt, którego potrzebujesz.
Jeżeli wynajmę studio na 4 godziny, a skończę wcześniej, to zapłacę mniej?
Nie. Wynajmujemy studio na tyle godzin na ile było zarezerwowane, blokując tym samym możliwość korzystania innym potencjalnym wynajmującym. Nie zwracamy pieniędzy za niewykorzystany czas.
Jeśli nie wyrobię się ze wszystkim w zarezerwowanym czasie, czy mogę przedłużyć pobyt?
Jeśli w danym dniu studio po Twojej sesji będzie wolne – oczywiście, ale nie możemy tego obiecać ;) Rozliczamy się za każdą rozpoczętą godzinę przelewem.
Ile czasu wcześniej mam przyjść do studia?
Prosimy o punktualność, jeśli wynająłeś studio na 12:00 – przyjdź na 12:00, ponieważ wcześniej może trwać inna sesja bądź nagranie. Kończysz wynajem o 16:00? Prosimy, by o tej godzinie studio było już zwolnione. Pomieszczenie i wyposażenie studia należy zwrócić w takim stanie jak przed rozpoczęciem użytkowania. Oznacza to, że powinno się wyłączyć sprzęt i umieścić na właściwym miejscu, przenieść przesunięte meble oraz odłożyć dekoracje.
Czy mogę przywieźć swoje meble do studia?
Tak, prosimy tylko o zgłoszenie tego podczas rezerwacji
Czy w studiu jest klimatyzacja?
Tak, studio wyposażone jest w dwie jednostki wydajnej klimatyzacji.
Czy w studiu jest ciepło?
Tak, studio posiada instalację C.O., zimą jest cieplutko. :)
Czy podczas naszego wynajmu może być w studiu inna ekipa?
Nie, studio wynajmowane jest na wyłączność, tylko jednej ekipie.
Czy można odciąć się od światła dziennego?
Tak, w oknach są zasłony, a także rolety zaciemniające.
Czy w studiu jest parownica (steamer), żelazko?
Tak, w studiu w cenie wynajmu jest dostępna profesjonalna parownica, żelazko parowe oraz deska do prasowania.
Czy w studiu jest internet, Wi-Fi?
Tak, w studiu jest szybki internet światłowodowy stałe łącze oraz Wi-Fi.
>

Czy w studiu jest ogrzewanie?

Tak, studio posiada instalację C.O., zimą jest cieplutko. :)

Czy w studiu jest klimatyzacja?

Tak, studio wyposażone jest w dwie jednostki wydajnej klimatyzacji.

Czy mogę przywieźć swoje meble do studia?

Tak, prosimy tylko o zgłoszenie tego podczas rezerwacji

Ile czasu wcześniej mam przyjść do studia?

Prosimy o punktualność, jeśli wynająłeś studio na 12:00 – przyjdź na 12:00, ponieważ wcześniej może trwać inna sesja bądź nagranie. Kończysz wynajem o 16:00? Prosimy, by o tej godzinie studio było już zwolnione. Pomieszczenie i wyposażenie studia należy zwrócić w takim stanie jak przed rozpoczęciem użytkowania. Oznacza to, że powinno się wyłączyć sprzęt i umieścić na właściwym miejscu, przenieść przesunięte meble oraz odłożyć dekoracje.

Jeśli nie wyrobię się ze wszystkim w zarezerwowanym czasie, czy mogę przedłużyć pobyt?

Jeśli w danym dniu studio po Twojej sesji będzie wolne – oczywiście, ale nie możemy tego obiecać ;) Rozliczamy się za każdą rozpoczętą godzinę przelewem.

Jeżeli wynajmę studio na 4 godziny, a skończę wcześniej, to zapłacę mniej?

Nie. Wynajmujemy studio na tyle godzin na ile było zarezerwowane, blokując tym samym możliwość korzystania innym potencjalnym wynajmującym. Nie zwracamy pieniędzy za niewykorzystany czas.

Czy na miejscu jest ktoś, kto otworzy studio i pomoże rozstawić sprzęt?

Tak, w studiu zawsze jest asystent, który pokaże Ci studio i rozstawi sprzęt, którego potrzebujesz. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy przy oświetleniu bądź zmianie scenografii daj nam o tym znać przed wynajmem. Taka usługa jest dodatkowo płatna.

Czy mogę obejrzeć studio przed wynajmem?

Oczywiście, że tak. Prosimy jedynie o wcześniejszy kontakt celem umówienia spotkania.

Czy jest winda?

Tak, w budynku jest winda, do której spokojnie zmieści się kilka osób i bagaży. Można podjechać pod tylne wejście do budynku bezpośrednio przy windzie. Jeśli masz ze sobą dużo rzeczy – daj nam znać, pokierujemy Cię, żeby wszystko przebiegło szybko i sprawnie.

Czy pod studiem jest parking?

Tak, pod studiem bez problemu znajdziesz wolne miejsca parkingowe. Mamy do dyspozycji trzy duże parkingi wokół budynku. Parking jest płatny 3zł/h (pierwsza godzina gratis).

© 2025 Studio PUZZEL Wszelkie prawa zastrzeżone

Studio PUZZEL ul. Jagiellońska 88/51L 00-992 Warszawa

e-mail: studiopuzzel@gmail.com

tel: 780 600 904